Εσύ; Πόσα σκουπίδια δημιούργησες σήμερα; (βγάλτε φωτογραφία τα σκουπίδια που δημιουργήσατε σε μια μέρα και στείλτε τα σε αυτό το blog- η καλύτερη φωτογραφία κερδίζει!)


Ξυπνάω το πρωί και πάω στο μπάνιο. Πλένω τα δόντια μου χρησιμοποιώντας οδοντόκρεμα σε πλαστικό σωληνάριο, φτύνω την οδοντόκρεμα στο νεροχύτη. Σκέφτομαι «είναι η ώρα να αλλάξω την οδοντόβουρτσα μου – οι οδοντογιατροί λένε να την πετάμε κάθε 3 μήνες, δεν ξέρω γιατί, κάτι θα ξέρουν όμως. Κάθομαι στην τουαλέτα, σκουπίζομαι με χαρτί υγείας, και ανοίγω το πακέτο με τις καθημερινές σερβιέτες υγείας, βγάζω μια σερβιέτα και ανοίγω το σακουλάκι που την έχει μέσα μμμ! Μυρίζει χαμομήλι αν και μια φορά που βρήκα χαμομήλι στην εξοχή δεν μύριζε έτσι… ευτυχώς είναι μέσα σε ατομικό σακουλάκι που κρατάει τη σερβιέτα μου μυρωδάτη και χωρίς μικρόβια …τη φοράω-μου αρέσει με κρατάει δροσερή και στεγνή. Τραβάω το καζανάκι και βάζω ένα ωραίο αντισηπτικό αποσμητικό- αρωματίζει ΚΑΙ απολυμαίνει, δύο-σε-ένα πλαστικό μπουκάλι! Το πιστεύεις;;; Πλένομαι με υγρό αντισηπτικό σαπούνι που τελειώνει…να θυμηθώ να αγοράσω άλλο αλλά στο πλαστικό μπουκαλάκι χωρίς το ειδικό στόμιο- δεν το χρειάζομαι θα το αλλάξω με αυτό εδώ. Πάω στην κουζίνα βγάζω από το ντουλάπι το αλουμινένιο κουτί του καφέ , φτιάχνω καφέ, παίρνω το χάρτινο-πλαστικό του γάλακτος (light γάλα, για απόλαυση χωρίς τύψεις!) και το χάρτινο κουτάκι με τα δημητριακά. Βγάζω τη σακούλα με τα δημητριακά από το χάρτινο κουτάκι και βάζω στο μπολ. Τίποτα άλλο για πρωινό- πρέπει να προσέχω τη σιλουέτα μου. Παγαίνω στο δωμάτιο μου βάζω την ενυδατική μου (υποαλλεργική-κλινικά ελεγμένη) που τελειώνει και πρέπει να παραγγείλω άλλη… αυτά τα μπολάκια των ενυδατικών είναι πολύ έξυπνα… φαίνονται μεγάλα για να σε ξεγελάσουν και τελειώνουν σε μερικές μέρες…! Φοράω την αντηλιακή μου από το πλαστικό σωληνάριο (95% φυτική δηλαδή ελάχιστα χημικά). Παίρνω το αυτοκίνητο για δουλειά, στο δρόμο σταματώ για τσίχλες στο αλουμινένιο χαρτάκι, νερό (παίρνω το μεγάλο πλαστικό μπουκάλι 11/2 λίτρου-λένε να πίνουμε τόσο την ημέρα για υγειές δέρμα!) και για ένα σακουλάκι τσιπς ρυζιού που είναι υγιεινά και διαιτητικά. Το μεσημέρι τρώω σε ένα πολύ καλό εστιατόριο δίπλα στο γραφείο το παίρνω μαζί μου στο αλουμινένιο κουτί και το τρώω με τους άλλους συναδέλφους στην κουζίνα της εταιρίας. Δεν πίνω αναψυκτικά όπως εκείνοι! Ένας φυσικός χυμός στο πλαστικό μπουκάλι (μικρό) είναι αρκετό. Παίρνω κάμποσες χαρτοπετσέτες από το εστιατόριο γιατί στη δουλειά πάντα τελειώνουν γρήγορα. Ευτυχώς έχω πάντα μαζί και τα υγρά αντισηπτικά μαντηλάκια σε πλαστικό σακουλάκι που ανοιγοκλείνει εύκολα, γιατί το τραπέζι της κουζίνας έχει πάντα ψίχουλα … ποιος ξέρει τι βάζουνε πάνω οι άλλοι όταν δεν είμαστε εδώ…ααα δεν αγοράσω ξανά αυτά τα μαντηλάκια… ορίστε, δεν έκλεισε καλά το σακουλάκι και έχουν στεγνώσει! Τώρα αναγκαστικά θα τα πετάξω. Άλλη φορά, θα παίρνω τα άλλα που είναι σε πλαστικό κουτί που ανοιγοκλείνει. Οι άλλοι καπνίζουν και γεμίζουν τον τόπο καπνό και αποτσίγαρα, εγώ απλά τρώω ένα γιαουρτάκι με φρούτα- έτοιμο στο πλαστικό μπολάκι με κουταλάκι! Μετά τη δουλειά συνήθως πηγαίνω στο σπίτι… δεν έχω χρόνο για βόλτες τις καθημερινές. Θα βάλω πλυντήριο ή θα κάνω τις δουλειές του σπιτιού. Δεν μπορώ την ακαταστασία και τις άσχημες μυρωδιές… τα ρούχα, τα σεντόνια και οι πετσέτες μου πρέπει να μυρίζουν μαλακτικό… αλλιώς νιώθω βρώμικη. Βρήκα ένα ωραίο μαλακτικό σε ένα μεγάλο πλαστικό ροζ μπουκάλι. Μυρίζει λιβάδι… Το ίδιο υπάρχει και σε υγρό για το πάτωμα- σε πιο μικρό πλαστικό μπουκάλι γιατί  στο πάτωμα δεν χρησιμοποιώ πολύ –είναι συμπυκνωμένο. Μετά από όλα αυτά, ένα ντουζάκι είναι ότι πρέπει… δεν γεμίζω την μπανιέρα γιατί ο λογαριασμός νερό ήρθε παραφουσκωμένος τελευταία… shower gel που ενυδατώνει σε πλαστικό με κρεμαστάρι για να το κρεμάς στον ντουζ! Σαμπουάν ειδικό για βαμμένα μαλλιά σε ένα περίπλοκο πορτοκαλί πλαστικό μπουκάλι, μαλακτική από άλλη εταιρία (sorry αλλά η μαλακτική του σαμπουάν δεν είναι καλή…!) σε ένα μικροσκοπικό πλαστικό πανάκριβο μπουκαλάκι. Τι να κάνω, κάνει τα μαλλιά μου δυνατά και λαμπερά! Δεν χρησιμοποιώ αποσμητικό σε σπρέι –καταστρέφει το όζον και νομίζω μου δημιουργεί αλλεργίες. Έχω ένα πολύ καλό αποσμητικό roll on σε γυάλινο με πλαστικό πώμα. Ένα ελαφρύ βραδινό γεύμα είναι απαραίτητο μετά! Ρύζι σε πλαστική χοντρή σακουλένια συσκευασία, σολομός κατεψυγμένος σε σακούλα, και κατεψυγμένα λαχανικά σε πράσινη διαφανή σακούλα. (δεν έχω χρόνο για να αγοράζω φρέσκα… L)  Δεν παίρνω επιδόρπιο το βράδυ- το θεωρώ υπερβολή. Μετά από λίγες ώρες στην τηλεόραση βλέποντας καμιά ποιοτική ταινία, θα πέσω για ύπνο , αφού κάνω τον απολογισμό της μέρας όπως με έχει συμβουλέψει ο ψυχαναλυτής μου. Εσύ; Πόσα σκουπίδια δημιούργησες σήμερα;  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Popular / Δημοφιλέστερα

Favourite / Αγαπημένα

Μετά το Χώμα

  Όταν η ψυχή αλάφρωσε από το χώμα Έμεινε σε μια γωνιά με ημίφως Για να ορίσει τι θα κρατήσει.   Αναμνήσεις αναπάντεχες Εμπειρίε...