Εξευτελισμός - Κορίνα Κονταξάκη


photo Korina Kontaxaki 


Μου δίνεις αίμα και οστά
Φτιαγμένα από εκατομμύρια νεκρούς
Μου πουλάς δάκρυα και ανάσες
Για όπλα
Μου προσφέρεις το τοπίο
Με χρώματα , χνουδωτούς φίλους που μιλούν με το σώμα τους
Και αέρα δροσερό που με αγγίζει και μου δίνει την ψευδαίσθηση της ελευθερίας
Της ελευθερίας
Να περάσω
Μέσα από το φόβο
Την επιθυμία
Τον ανταγωνισμό
Να ελευθερωθώ
Και αν τα καταφέρω
Με σταματά η αγάπη
Η αγάπη
Με διακόπτουν τα λόγια
Τα λόγια
Με εμποδίζουν οι εκλάμψεις
Οι εκλάμψεις
Οι εκλάμψεις που
για όσο κρατά ένας κεραυνός νομίζω ότι ελευθερώθηκα 
Μόνο για να ξαναγυρίσω πίσω στην ανικανότητα
Εσύ το λες ευκαιρία
Εγώ το λέω εξευτελισμό


          Από την συλλογή "Αναλαμπές" Κ.Κ.                                                                                              

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Popular / Δημοφιλέστερα

Favourite / Αγαπημένα

Μετά το Χώμα

  Όταν η ψυχή αλάφρωσε από το χώμα Έμεινε σε μια γωνιά με ημίφως Για να ορίσει τι θα κρατήσει.   Αναμνήσεις αναπάντεχες Εμπειρίε...