Αποχώρηση

Αποχώρηση Κορίνα Κονταξάκη


Ακούω τον διαχωρισμό να επιβάλλει

Με άποψη και επιχειρήματα

 

Και αναρωτιέμαι

Γι’ αυτό μου δόθηκε η νόηση;



Ντρέπομαι να παραδεχτώ

Πως όλα είναι του Θεού

Κλαριά, πέτρες, σκουλήκια, έντομα, τρωκτικά, ερπετά, θηλαστικά,

Όλα έχουν την Πνοή να τους καθοδηγεί,

Εκτός εγώ

Πληρώνοντας το τίμημα του σχίσματος.

 

Και αναρωτιέμαι

Γι’ αυτό μου δόθηκε η ανεξαρτησία ;

 

Έχω δει ζώα να νικούν το ένστικτο από τρυφερότητα

Και ανθρώπους να τους νικά το ένστικτο από επιχειρήματα

 

Και για να μην υποχωρήσω

Ζητώ να αποχωρήσω

…..

Έχω δει ζώα να μη βλάπτουν, από πληρότητα

Και ανθρώπους να βλάπτουν για την πληρότητα

 

Και για να μην συμβιβαστώ

Ζητώ να αποσυρθώ

……

Έχω δει ζώα να νικούν την ορμή από αθωότητα

Και ανθρώπους να την επιβάλλουν από ματαιοδοξία

 

Και για να μη το αποδεχτώ

Ζητώ να αποτραβηχτώ

….

Έχω δει ζώα να αψηφούν το χρόνο για ένα κοίταγμα

Και ανθρώπους να τον κλέβουν από απληστία

 

Και για να μην παρεκτραπώ

Ζητώ να απομονωθώ

 

Ζητώ απεγνωσμένα να απεγκλωβιστώ

Γιατί ο χρόνος είναι αιώνος

Αλλά τρίζει τα κόκκαλα επίπονα

Θυμίζοντας το στόχο που ο διαχωρισμός θόλωσε.

 

Ο χρόνος περνά ασυνάρτητα

Ανάλογα με πότε κατάφερε ο διαχωρισμός να καταργηθεί.

Ανάλογα με πότε κατάφερε ο διαχωρισμός να αγαπήσει.

 

Έστω και μες στη λάσπη

Έστω και μες το βυθό

Έστω και μες στη πυρκαγιά

Έστω και μες στον ανεμοστρόβιλο  

Έστω και μέσα σε μια στιγμή

Πριν η επιβίωση το καταργήσει.

Με άποψη

και επιχειρήματα.

 

Και για να μην αλλοτριωθώ

Ζητώ να διασκορπιστώ

 

Κ.Κ. 02/06/21 Απο τη σειρά "Αναλαμπές" 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Popular / Δημοφιλέστερα

Favourite / Αγαπημένα

Μετά το Χώμα

  Όταν η ψυχή αλάφρωσε από το χώμα Έμεινε σε μια γωνιά με ημίφως Για να ορίσει τι θα κρατήσει.   Αναμνήσεις αναπάντεχες Εμπειρίε...