Aparigraha τα δώρα και οι συνοδοιπόροι της M.K.

Aparigraha

Το δικό μου περιττό αγαθό μπορεί να είναι πολύτιμο για τον συνανθρωπό μου

για ενα ζωάκι ένα φυτό για τον πλανήτη που με φιλοξενέι!

Ω τι μεγάλη απελευθέρωση πραγματική ελφαρότητα του ΕΙΝΑΙ η μη

κτητικότητα!

Η ύλη είναι απαραίτητη απο την στιγμή που κατοικούμε στην Γαία για να

διευκολύνει την ζωή μας αν χρησιμοποιείται συνειδητά ναι είναι εδώ για να μας

εξυπηρετεί… η ύλη δεν μας δόθηκε για να γινόμαστε σκλάβοι της και να

θυσιάζουμε στο βωμό της την ύπαρξη μας όλη , γεγονός αληθινό και λυπηρό ότι

δηλαδή βιώνει η ανθρωπότητα στο εδώ και τώρα!

Θα εστιαστώ σε μένα όμως γιατί αν θέλω να αλλάξω προς το θετικό τον κόσμο

που ζώ μπορώ να το κάνω μόνο ξεκινώντας απο το δικό μου μικροκοσμό απο

μένα αν καταφέρω με το παράδειγμα της ζωής μου να εμπνεύσω και τον

συναάνθρωπό μου θαναι χαρά μεγάλη και αν αυτό καταφέρει να γίνει μια

αλυσίδα φωτός εξέλιξης ψυχών και σωμάτων τότε μιλάμε για πραγματική

ευλογία.

Μη κτητικότητα είναι ένα απο τα μεγαλύτερα μαθήματα που έχω να πάρω σε

αυτή την ενσάρκωσή μου.

Όταν ξεκίνησα το σεμινάριο μας ηδη είχα ξεκινήσει μια διαδικασία κάθαρσης

εντός και εκτός μου ….οπόταν όταν ξεκίνησα και το step by step και μιλήσαμε

για τα yamas και συγκεκριμένα για το τι καλούμε aparigraha αυτή η διαδικασία

άρχισε να γίνεται όλο και πιο έντονη όλο και πιο συνειδητή άρχισα να παίρνω

πράγματα για ανακύκλωση να χαρίζω ρούχα να τακτοποιώ έγγραφα …και να

αντιλαμβάνομαι απο πόσα έχω ακόμη να απαλλαγώ αυτή η πορεία μέχρι τώρα

που σας γράφω συνεχίζεται δεν σταματά όσο κινείσαι άγεσαι και φέρεσαι σαν

ανθρώπινο όν καλείσαι να είσαι αφυπνισμένος περι αυτού. Μέσα σε όλη αυτή

την διαδικασία άρχισα να κάνω και βαθιές συνειδητοποιήσεις συσχετισμούς …

πόσα περιττά κρατάμε μέσα μας που αν δεν τα αγαπήσουμε να τα

συγχωρέσουμε και να τα απελευθερώσουμε γίνονται τοξίνες και μετά ασθένειες

…είτε στο φυσικό είτε στο συναισθηματικό είτε στο νοητικό μας σώμα.Ο πόνος

απο το τραύμα είναι εκεί γιατί κουβαλά κάτι που μας το φωνάζει και μεις

κωφέυουμε και το φυλακίζουμε εντός μας.Κουβαλά κάτι που δεν χρειάζεται να

το κατέχουμε πλεον .Όταν έρθουμε σε επικοινωνία μαζί του μαλακώνει σβήνει

χάνεται μετουσιώνεται σε φως ,υγεία και αυτό αντικατοπτρίζεται σε όλα τα

επίπεδα της ύπαρξης μας. Κάθώς έκανα τις εκκαθαρίσεις μου διερωτόμουν

συνέχεια μα πού ήμουν τί έκανα τόσα χρόνια ήταν σαν εγώ η ίδια να ήμουν

αόρατη απόυσα απο την ζωή μου όταν μάζευα όλα αυτά και απλά τα

διατηρούσα εκέι ….πολλές φορές ίσως γιατι φοβόμουν να τα αποχωριστώ μπας

και δεν έρθουν ξανα άλλα άλλες φορές γιατι δεν ήμουν ειλικρινής με τον εαυτό

μου και δεν έβλεπα ότι ο κύκλος ανταλλαγής μας γνώσης και εμπειρίας είχε

κλείσει (satya)και έτσι έδινα και λάθος εντύπωση δεν έδινα τα αληθινά σωστά

ξεκάθαρα μηνύματα στους άλλους για το τι θέλω ποιά είμαι στο εκάστοτε εδώ

και τώρα, κι έτσι τους επέτρεπα να παραβιάζουν τα όρια μου και να

θυματοποιούμαι(asteyia) και να χάνω να σπαταλώ την ενέργεια μου

(bramatsiaria )και πάει λέγοντας και όλο αυτά ξανα και ξανα για χρόνια

ολόκληρα , κρατώντας με εγώ εμένα δέσμια του παρελθόντος μου κρατώντας

μια στάση μη συγχώρεσης και κυρίως μη συγχώρεσης στο ίδιο τον εαυτό μου

παγώνοντας τον ακινητοποιόντας τον (ahimsa) ω πόσα μαγικά συνδέονται όλα

τα yamas όταν τα τηράς ή δεν τα τηράς ανάλογο τότε και το βίωμα..πως

εμπεριέχει το ένα το άλλο ! Και αυτό δεν το πράττουμε μονο σε σχέση με τα

υλικά αγαθά που κατέχομυε τό κάνουμε σε διάφορα επίπεδα το βιώνουμε στις

σχέσεις μας οπιασδήποτε μορφής με ανθρώπους που συνδεθήκαμε με

εμπειρίες που ζήσαμε με μνήμες που κουβαλούμε είτε απο αυτή την ζωή είτε

απο προηγούμενες ζωές (ότι κουβαλά το δικό μας κάρμα φυτρωμένο

αφύτρωτο ) και πολλές φορές όλα αυτά γίνονται εμμονές θηρίο ανήμερο που

μας κατασπαράσει σιγά γλυκά και αθόρυβα πολλές φορές άνθρωποι φέυγουν

απο την ζωή και δεν έχουν υποπτευθεί οτι το πιο μικρό βήμα απαλλαγής τους

απ ότι περιττο ίσως είναι η αρχή της απελευθέρωσης τους .Ο άνθρωπος

καλείται να έιναι ένας σταυρός, κοινωνός ουρανού και γης μέσα απο το γήινο

σώμα του .Άνοιξε την αγκαλιά σου και δώσε χάρισε μοιράσου και τότε τούτη η

αγκαλιά αρχίζει και γίνεται πιο μεγάλη γιατί ελαφράινει η ύπαρξη σου ολόκληρη

και τότε είναι που κάνεις χώρο για το νεο το καινούργιο αυτό που πραγματικά

χρειάζεσαι στο εδω και τώρα και θα έρθει εύροα ααβίαστα απο το σύμπαν

άφθονα και την στιγμή που είσαι χαλαρός και πανλαφρος δεκτικός!

Τότε είναι που θα έρθει να σε βρει….και συ θα έχεις ανοιχτά τα μάτια της ψυχής

για να το καλωσορίσεις με ευγνωμοσύνη.Ευχαριστώ APARIGRAHA STEP BY

STEP Κορίνα μου σε τέλεια συνεργασία με την Μικαέλα μου κάναμε ΟΜορφη

δουλειά βαθιές συνειδητοποιήσιες ζωής που εύχομαι να έχω την δύναμη και το

κουράγιο να συνεχίσω να το κάνω και όχι μόνο …να εμβαθύνω όλο και

περισσοτέρο σ αυτό που καλούμε Γνώθι σ αυτόν τούτο θα είναι και η σωτηρία

της ψυχής μου η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ μου.

Παίρνω λοιπόν αγκαλιά την πειθαρχία την τακτικότητα και τον ρυθμό τις

pranayamas μου τις assanes μου επιλέγω με σεβασμό την φύση να θρέφει το

σώμα μου αγνά έρχομαι σε επαφή με τον ήλιο το νερό την γαία τον αέρα τον

αιθέρα και συνδέεμαι μαζί τους συνειδητά. Δυναμώνω με αυτό τον τρόπο την

πράνα μου κι έτσι δυναμώνω και την θέληση μου για να καθαρίσω να

αναγεννήσω να ευθυγραμμίσω τα 3 πρώτα σωματά μου (annamaya kosha-

φυσικό μου σώμα,pranamaya kosha-συναισθηματικό μου σώμα,manomaya

kosha-νοητικό μου σώμα)για να μπορέσω να συνδεθώ και με τα άλλα 2

(vijnanamaya kosha-το ανώτερο νοητικό μου σώμα ,anandamaya kosha-το

θεικό μου σώμα)και να αρχίσω τότε πραγματικά να βιώνω τί εστί πνευματική

εξέλιξη αυτό είναι και το ποθούμενο απο το ανώτερο κομμάτι της ύπαρξης μου,

αυτό που είναι και ο τελικός προορισμός μου σαν άνθρωπος φτιαγμένος απο

αστερόσκονη ενσαρκωμένος στην πανέμορφη Γαία μας. Καλό ταξίδι μας

έυχομαι αγαπημένοι μου συνοδοιπόροι με φαντάζομαι σαν το Τρελλό των ΤΑΡΩ

με το δισάκι μου στον ώμο που εμπεριέχει ότι προανάφερα με ένα λευκό

σκυλάκι έγω θα προτιμούσα γατάκι :) συντορφιά να πορέυομαι μέσα στο

Σύμπαν σαν γνήσιο παιδί του που στόχος μου είναι να γίνω ΗΛΙΟΣ μέσα το

ΗΛΙΟΥΣ .

Με αγάπη και Φως

M.K. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Popular / Δημοφιλέστερα

Favourite / Αγαπημένα

Μετά το Χώμα

  Όταν η ψυχή αλάφρωσε από το χώμα Έμεινε σε μια γωνιά με ημίφως Για να ορίσει τι θα κρατήσει.   Αναμνήσεις αναπάντεχες Εμπειρίε...